Brev:
Kosttilskud, jern, kiwi og nødder
18. oktober 2008
Alder:
14 mdr.
Kosttilskud, jern, kiwi og nødder
Hej Helen.
Tak for dine altid gode svar.
Min datter Freja er nu 14 måneder og med fuld drøn på. Hun har dog været meget forkølet og har nu ondt i halsen. Kan man give noget kosttilskud for at hjælpe til at undgå for meget "snot" her i vinter? Det er første år i institution, så de er jo udsatte og smitter hinanden.
Mht jern. Jeg vidste ikke at hun skulle have det fra 6mdr alderen, så jeg er først startet nu. Er det for sent nu? Vi prøver at trappe flasken ned og nogle dage får hun fx kun 100 ml mme i putteflasken. Får hun så jern nok?
Hun elsker kiwi, men er det noget med at man skal passe på at hun ikke får for meget af det? Hvad med finthakkede mandler og nødder, må hun få det?
Med venlig hilsen
Kristina.